Vores skole

Vores 10. klasse er et anderledes og spændende skoleår, hvor vi tilbyder dig oplevelsesfag inden for netop dine personlige interesser. På 10. ved Kløften går vi højt op i fagligheden, og vi åbner døre op til nye muligheder for og med dig.

På 10. ved Kløften får du mulighed for at forbedre dig i det faglige, samt at blive afklaret i valget af din fremtidige ungdomsuddannelse.

Du vil opleve, at være med i et unikt fællesskab, hvor du lærer nye jævnaldrende unge at kende, og sammen kan I få et spændende afklaret skoleår. Et spændende 10. skoleår med faglig undervisning, interessante brobygnings- og praktikforløb, fed studietur i udlandet og en festlig afslutning af året med galla.

Vi mener, at vi på denne måde kan tilbyde dig et skoleår, der gør dig klar til at modtage de udfordringer, som en ungdomsuddannelse kræver af dig. Vi forventer af dig, at du er klar til at give dig fuldt ud, og at du deltager aktivt i et forpligtende fællesskab.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til 10. skoleår!